T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MUĞLA / MARMARİS - Şehit Ahmet Benler İlkokulu

S.E.A ( 08.12.2020 )

Proje hakkında

Proje, deniz ekosistemini gözlemleyerek ve deniz kasabalarımızın doğal, kültürel ve tarihi mirasına ilişkin öğrenme deneyimleri yoluyla denizlerimizi tanımayı amaçlamaktadır.
Çalışmalarımızı ortaklarla paylaşarak ve paylaşarak, öğrenciler orada yaşayan öğrencilerin gözünden Avrupa'nın diğer denizlerini tanıma fırsatına sahip olacak ve deniz kirliliği sorunu hakkında daha geniş bir farkındalık geliştirecek. Ayrıca öğrencilerimizi, ekosistemin tamamen yok edilmesi ve denizdeki vahşi yaşamın yok edilmesi gibi bazı çözüm sorunlarına, Gündem 2030, hedef 14 ve 15'te önerildiği gibi meydan okuyabiliriz.
Proje eğlenceli ve dijital bir yaklaşıma sahip ve farklı okul konularını ele alacak. Ayrıca öğrencileri denizi, nüfusu, içinde ve çevresinde yaşayan hayvanları ve bitkileri korumak için yerel makamların neler yaptığını öğrenmeye teşvik edecektir.
Proje, öğrencilere okulda veya çevrimiçi olarak yapılabilecek faaliyet türlerini gerçekleştirme fırsatı verecektir.

HEDEFLER

-Eğitim, öğretim ve öğrenim ortamlarında dijital teknolojilerin yeterli kullanımı da dahil olmak üzere çeşitli öğrenme yaklaşımlarını ve ortamlarını
teşvik etmek -Temel becerilerin geliştirilmesi.
-Destek kalitesi ve kapsayıcı eğitim
-Aktif vatandaşlığı
teşvik etmek Özellikle aşağıdaki yeterlilikleri geliştirmek istiyoruz:
• çok dilli yeterlilik
• dijital yetkinlikler
• kişisel, sosyal ve yetkinliği öğrenmek için öğrenme
• vatandaşlık yetkinliği
• girişimcilik yeterliliği
Öğrenciler gerçek Avrupa denizlerinin koşulları ne yapıldığını anlamak ve sorunu çözmek veya yardım etmek için ne yapılabileceğini tahmin etmek.
Öğrenciler dil becerilerini geliştirecek ve Avrupa'nın farklı ülkelerinde yeni arkadaşlar edinecekler.
Ayrıca yabancı dil öğrenirken yeni BİT araçlarını nasıl kullanacaklarını da öğrenecekler.
Yaklaşım, ortak ürünler yaratmalarına yardımcı olacaktır; fikirlerini paylaşmaları ve saygı duymaları, kararlar almaları, sorunları çözmeleri ve ellerinden geldiğince yaratıcı olmaları gerekecek.

ÇALIŞMA SÜRECİ

Aralık: Proje sunumu e-güvenlik kuralları-davranış kuralları ve ebeveyn izni-projemizin başlığını icat etmek-kendimizi tanıtmak / okullar-Öğretmenler ve öğrenciler için çevrimiçi anket- Çevrimiçi beyin fırtınası-Kelime hazinesi üzerinde çalışmak-Şehrimiz hakkında kartpostal alışverişi yapmak / kasabalar / köyler-Yaşadığımız yerlerle ilgili çevrimiçi oyunlar
Ocak: Logo yarışması-Deniz ortamlarımızdaki bulmacalar-Denizlerimizin dijital posteri (kartpostallarımızı toplayarak) -Farklı deniz yerlerinin görüntülerinin e-kitapta toplanması-Grafik , deniz ortamının resimli temsilleri-Deniz kabukları, kum, dallar, taşlardan el yapımı ürünler
Şubat: Hasta denizimiz: Kirli plajlarımızın fotoğrafları üzerine yansımalar / tartışmalar-yorumlar-Videoları izleme
Mart: Denize nasıl bakılır: uygulanacak davranışların
on emri - "İdeal denizim" slogan yarışması
Nisan: Deniz-Dünya Günü Günü: Posterler, Çizimler, Oyunlar, -Ortak Kahoot Mayıs: Avrupa Günü-Değerlendirme anketler-Sertifikalar-Yaygınlaştırma

BEKLENEN SONUÇLAR

Bireysel ve ortak oyunlardan oluşan bir kitap oluşturmak.
Yapılan farklı etkinliklerle ilgili ortak e-kitaplar (yarışmalar, alfabe, sergi, posterler ve videolar).
Broşürler
Bir web sitesi

 20-01-2021

 

22-01-202122-01-2021

20-01-202120-01-202120-01-2021

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 20.01.2021 - Güncelleme: 22.01.2021 01:00 - Görüntülenme: 191
  Beğen | 0  kişi beğendi